top of page

Nieuwe plannen in 2016

Zo anno 2016 bezinnen we ons op de verdere voortgang van het uitgeef proces.

Ik heb daarbij besloten om mijn eerste boek getiteld: De wet van de spontaniteit alsook het boek Realiteit Reiziger uit de handel te nemen. Te stoppen bij de uitgeverijen die deze boeken uitgaven.

Dit omdat ik het proces volledig in eigen handen wil nemen.

Zelf artistieke en creatieve vrijheid wil hebben om de keuzes te maken die ik wens te maken en niet gebonden zijn aan een uitgeverij die het allemaal anders ziet en wil.

De enige exemplaren die er nog over zijn van de voorgaande boeken zijn alleen nog verkrijgbaar in onze winkel in Assen, Drenthe, genaamd:

De Noabershop, Rolderstraat 9, 9401 AM Assen, telefoon: 06 19348970

Verder zijn mijn eerdere boeken niet meer verkrijgbaar in de winkels en internetwinkels zoals bol.com.

We gaan verder om in de komende tijd mijn nieuwste boek getiteld: Overgang, via de uitgeverij van bol.com genaamd: Brave New Books op de markt te brengen.

Met Overgang zal ik een geheel andere wijze van uitgeven beginnen.

Dit zal in latere blogs naar voren komen.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page