top of page

Vertaling!

Hallo vrienden en lezers van mijn boeken. Ik heb goed nieuws! Realiteit Reiziger wordt vertaald naar het Engels.

Wat er daarna gaat gebeuren is voor julie nog een verrassing.

In ieder geval zal Realiteit Reiziger de Grote Wereld gaan veroveren is de bedoeling.

Maar eerst is het wachten op mijn vertaalster Jolanda Treffers van vertaalbureau Onemind texts & translations.

Zij zal gaan vertalen en dan zien we wel.

Het 2 stappen plan treedt in werking.

Stap 1 is het laten vertalen van Realiteit Reiziger en stap 2 is het aanbieden van het Engelse manuscript in het buitenland.

Hoe dat zal gaan horen jullie van mij.

Ik houd jullie op de hoogte!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page