top of page

VAN DE DINGEN WAARVAN WIJ DROMEN EN DIE KOMEN GAAN

In het prachtige en intense uitgeversproces weet ik dat ik zal opgaan in wellicht vreemde voor mij onbekende avonturen. Mijn verwachtingen zijn hoog en ik stel ze niet bij uit een voorbarige angst dat zij niet zullen uitkomen. Ik geloof dat alles kan en mogelijk is. Daarom hoop ik en geloof ik en droom ik en voorzie ik dat ik in vreemdsoortige situaties zal belanden. Verder weet ik niet wat deze toekomst me zal brengen. Dat er een toekomst is dat is mij duidelijk. Mijn wil drijft mij naar verre verten en naar onbekende sterren-nevelen alwaar ik prachtige wezens mag ontmoeten die mij zullen doen verwonderen welke creaturen er al niet voorkomen in des Goden’s Creatie.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page